IV. UUSI ASUMISEN KONSEPTI

Vetovoimatekijät:

  • Pysyväasuminen ja vuokra-asuminen
  • II-asunto
  • Etätyökeskus
  • Koulu ja päiväkotipalvelut
  • Yhteisöllisyys
  • Kaikki välttämättömät arjen peruspalvelut lähellä
  • Työ – vapaa-aika balanssi

Palvelut:

  • Oppimista tukevat palvelut
  • työtä edistävät konsulttipalvelut
  • Peruspalvelut arjen pyörittämiseen
  • Työ- ja kokousmatkailua palvelevat ravintola- ja majoituspalvelut

Liikkuminen:

  • Helposti saavutettavissa kansallisesti ja kansainvälisesti
  • Henkilöautoriippumattomuus
  • Kattavat joukkoliikennepalvelut
  • Matkailupyöräjärjestelmä

Markkinat:

  • Pääasiassa kotimaiset asiakkaat
  • Työmatkailijat
  • Perheet
  • Elämäntavan markkinointi: konseptin positiivinen vaikutus terveyteen, stressitasoon ja elämänlaatuun

Riskit:

  • Kysynnän puute
  • Investorien puute
  • Liiketoiminnallisesti kannattavan konseptin rakentaminen

Kirjoittaja: Sweco Ympäristö Oy

Kuvat: Shutterstock.com

Visiokyselyn arvonta suoritettu!

Himos MasterPlan Visiokyselyyn vastanneiden kesken järjestetty arvonta on suoritettu. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Himos päivälipun voittajat ovat: Tuula Seppälä Elina Leppänen Satu Hirvikorpi-Ilmonen Riikka Pellonpää 50 € lahjakortin voitti: Hanna Korpisaari Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Kirjoittaja:…

Lue lisää

Himoksen maisema

           

Lue lisää