Keskiviikkona 22.11.2017 kokoonnuimme Himoksen kokouskeskus Koululle pitämään Himos Master Plan visiotyöpajaa alueen yrittäjille, Jämsän kaupungin Master Plan työryhmälle sekä kaupungin päättäjille. Kahden ja puolen tunnin työpaja järjestettiin saman sisältöisenä aamulla sekä iltapäivällä.

Työpajassa esiteltiin Himos Master Planin taustaa ja tavoitteita sekä ensimmäisiä tuloksia kotimaisen- ja kansainvälisen matkailukysynnän sekä Market Check -analyysin osalta. Esittelyosuuden jälkeen jakauduttiin rasteille visioimaan konsulttien johdolla: ”Mitä Himos on vuonna 2035?”. Pohdimme yhdessä karttojen ja kuvien äärellä Himoksen imagoa ja markkinointia, majoituskapasiteetin tulevaisuutta, liikkumista alueella ja alueelle sekä Himoksen aktiviteetteja ja palveluita.

Kokouskeskus Koulu täyttyi vilkkaasta puheensorinasta molemmissa päivän työpajoissa, kun ideoita vaihdettiin Himoksen matkailun kehittämiseksi.

Kirjoittaja: Sweco Ympäristö Oy

Himoksen visiotyöpaja

Keskiviikkona 22.11.2017 kokoonnuimme Himoksen kokouskeskus Koululle pitämään Himos Master Plan visiotyöpajaa alueen yrittäjille, Jämsän kaupungin Master Plan työryhmälle sekä kaupungin päättäjille. Kahden ja puolen tunnin työpaja järjestettiin saman sisältöisenä aamulla sekä iltapäivällä. Työpajassa esiteltiin Himos Master Planin…

Lue lisää

Matkailun ja maankäytön ideavaihtoehdot – II. ISOT INVESTOINNIT

Isot investoinnit -teeman taustalla on ajatus talvikauden lyhentymisestä, ympärivuotisuudesta ja uusista asiakasryhmistä.               Kuvalähteet: 2 Isot investoinnit Skipark 360°. Bålsta, Sweden. C.F. Møller Architects. Kuva: C.F. Møller Architects. (https://www.cfmoller.com/p/-en/Skipark-360-i2736.html#)…

Lue lisää